onsdag 15 januari 2014

Lite mer resminnen - Kina









Satt och bläddrade bland alla härliga kort från vår resa till Kina, som vi gjorde för några år sedan.
Tycker de är värda att visa här!

Snart är det dags för mig att komma ut och resa igen.
I slutet av januari väntar en resa till Budapest tillsammans med ett gäng härliga tjejer.
Det ska bli väldigt roligt!!
Det är helt klart dags för mig att samla på mig lite nya resminnen.






Vid sommarpalatset































I senaste fototrisstävlingen vann jag en fotobok om "Streetfoto".
Får nog bli att jag börjar att bläddra i den samtidigt som jag håller ett öga på handbollen på TV.

Men dessa båda bilder känns väl som typiska streetfoton?
Det var inte ovanligt att vi såg sovandes människor på oväntade platser.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar